قالب وبلاگ

FireClip: کاردی که برش‌های خوشمزه از صفحات اینترنتی، جدا می‌کند!
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

با فناوری فید هر کاربر اینترنت، صرفه‌جویی زیادی در وقت خود می‌کند. اگر همه سایت‌ها و صفحات اینترنتی مجهز به این فناوری بودند و اگر همه قسمت‌های صفحات فیدهای اختصاصی داشتند، کار دلپذیرتر می‌شد. اما مشکل اینجاست که همه سایت‌ها، میانه خوبی با فید ندارند.

حتما برایتان پیش آمده که آرزو کرده‌اید که قسمت خاصی از یک سایت یک فید ویژه می‌داشت تا به اضافه کردن به خبرخوانتان بتوانید، آخرین اخبارش را مرور کنید. افزونه جالب FireClip می‌تواند تا حدی در این زمنیه به شما کمک کند. مثال‌هایی می‌زنم تا موضوع برایتان ملموس‌تر شود:

- به سایت بالاترین می‌روید و در ستون سمت چپ این سایت، لیستی از لینک‌هایی که امروز بیشترین رأی را آورده‌اند می‌بینید، مسلما این ستون چیز جالبی است و نشان می‌دهد که کدام خبرها امروز با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند، اما برای مرور روزانه این قسمت حتما باید خود سایت را باز کنید. بالاترین فیدی برای این قسمت به شما نمی‌دهد.

- به سایت سینمایی imdb‌ می‌روید و جدول فروش هفتگی فیلم‌ها را می‌بینید. مرور چنین جدولی برای هر علاقه‌مند خبرهای سینمایی جالب است. اما این سایت فیدی برای این قسمت ندارد و شما هر بار باید صفحه‌ای را که در آن این جدول قرار دارد، باز کنید.

- شما یک علاقه‌مند موسیقی هستید و می‌خواهید بدانید که کدام موسیقی‌ها هر هفته در صدر جدول پرفروش‌ها قرار دارند به سایت top10songs.com می‌روید و جدول پرفروش‌ها را می‌بینید، اما این سایت فیدی به شما نمی‌دهد.

- می‌خواهید هر روز عکس‌های خبری منتخب تایم را ببینید، اما سایت تایم، فید درست و حسابی این عکس‌ها را که شامل خود عکس‌ها باشد به شما نمی‌دهد و مجبور هستید، هر بار خود صفحه را باز کنید.

و …

به تناسب کار و علایقی که دارید، می‌توان در این زمینه مثال‌های زیادی زد.

افزونه FireClip دقیقا همان چیزی است که شما به آن احتیاج دارید، این افزونه مثل یک کارد، قسمت‌های مورد نظر صفحات اینترنتی را برایتان برش می‌دهد و سفره‌ای خوشمزه از این برش‌ها برایتان مهیا می کند! کار با این افزونه بسیار ساده است:

- نخست، افزونه را با رفتن به اینجا نصب کنید.
- حالا در منوی فایرفاکس و در قسمت
tools، گزینه FireClip را خواهید دید.
- هر وقت قسمت جالبی از یک سایت نظرتان را به خود جلب کرد، روی FireClip کلیک کنید و بعد از آن در روی
select clip.
- موس را روی قسمت مورد نظر ببرید، تغییر رنگ صفحه نشان‌دهنده قسمت منتخب است.
- با کلیک قسمت مورد نظرتان را انتتخاب کنید.
- کار تمام است و بعد از این با کلیک روی FireClip و رفتن به قسمت
My Gallery می‌توانید، برش‌های خود را در یک جا ببینید.

به نظر من خیلی خوب می‌شد که چنین چیزی مبتنی بر وب می‌شد، یعنی یک سایت اینترنتی درست می‌شد که کاربران می‌توانستند برش‌های خود را در آن ذخیره کنند با هم به اشتراک بگذارند!





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1589
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: